31.12.2012

Päätelmiä tästä vuodesta

Aina kun vuosi on lopuillaan, mietitään, mitä se vuosi sitten toikaan tullessaan. No, ehkä en välttämättä niin kauheasti välittäisi tuota miettiä, sillä omalla kohdallani en ole mitään aikaansaannoksia aikaan saanut. Työttömänä, kurssilla, työttömänä……

Tämän vuoden aikana olen kuitenkin saanut kokea jänniä ja ihania asioita, vaikka talous ja ”urakehitys” ovatkin menneet päin p***yä:
Työvoimapoliittisissa koulutuksissa olen tutustunut värikkäisiin ihmisiin, olen saanut jopa yhden ihan oikean ystävän! Mikä voisi olla sen ihanampaa?

Olen päässyt terapiaan. Siellä olen saanut voimaa ja tutustua itseeni. Olen saanut keinoja hallita myrskyävää mieltäni ja päässyt oikeasti taistelemaan masennusta vastaan.
Olen saanut taas yhden vuoden kasvaa perheeni kanssa. Mikään ei ole niin jännää kuin seurata jälkikasvun varttumista. Siinä pysyy väkisinkin elämässä kiinni. Ja jokapäiväinen ilo ja yllätys tänäkin vuonna on ollut se, että puoliso jaksaa rakastaa ja arvostaa minua kaikkine hulluuksineni. Toteaa vain, että eipä ole elämä ainakaan tylsää ;)

Että ei ehkä niin riemullinen vuosi mutta kasvattava kuitenkin.
Ja loppuun nostalgiapätkä  ;) Niiltä ajoilta, kun ura vielä kukoisti :D
Diggaan ihan kauheasti tuota:

http://www.youtube.com/watch?v=nLNAenKzp3E

6 kommenttia:

  1. Vaikka oonki tämmöne nuori lapsi jolla elämä edessä, tajuan tämän: oon ällistynyt siitä miten jaksat vaikka talousjutut meneekin hieman huonommin ja näin, mut sun blogias on kiva seurata ja katsoa mitä tässäkin elämässä saattaa vielä tapahtua! Tulen kyllä seurailemaan sun blogia!
    Hyvää Uuttavuotta 2013 teillekkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkea ihanaa ja mukavia tapahtumia toivon sinun tulevaan vuoteesi! Halauksin
      Sari :) ♥

      Poista
  2. Niin se nyrjähti uusi luku päivyriin. Onneksi ei tietokoneet nyrjähtänyt nurin. Saas nähdä missä olen vuoden päästä... tai millaista elämää elän. Minulta kun puuttuu tuo perhe ja koti tai onhan ne mutta vuokrakasarmi on selkeästi kyllä välitilassa oloa.

    Kevättä kohti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienolta näyttää tuo 1.1.13! Oikein hyvää tätä vuotta toivon sinulle, eritoten rakkausrintamalla ;)
      Lupasit muuten keväällä tulla käymään Uuraisilla, joten sitä jään nyt tämän vuoden kohokohdaksi odottamaan :)

      Poista
  3. Anonyymi1.1.13

    Käännetään katseet uuteen vuoteen 2013 ja toivotaan kaikkea mukavaa tapahtuvaksi! Jos oikein uskotaan siihen, niin kyllä jotain uusia ovia aukenee, eiks vaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Näin uskotaan ja toivotaan. Ainakin yriteään edes :)

      Poista